Jak zorganizować firmową imprezę karnawałową?

Imprezy integracyjne dla firm w Krakowie i całej Polsce cieszą się rosnącą popularnością. Coraz więcej prezesów, dyrektorów oraz managerów rozumie, że zintegrowany pracuje z większą przyjemnością, a to zawsze przekłada się na wyniki w firmie. Nadchodzący karnawał to znakomita okazja, by zorganizować taką imprezę, która może mieć różne formy, w zależności od wielkości firmy, celów biznesowych oraz oczekiwań samych pracowników. Jak zorganizować firmową imprezę karnawałową i dlaczego warto to zrobić?

Organizacja firmowej imprezy karnawałowej – dlaczego warto?

Karnawał to czas wyjątkowy – tradycyjnie w tym okresie organizowane są eleganckie bale i huczne imprezy. To także okres w roku, który pozwala na nieco więcej. Zwiastun Wielkiego Postu to ten moment, w którym możemy pozwolić sobie na wyjątkowo szalone stylizacje. Brokat, błyszczące kreacje i „przesadzone” dodatki są tutaj jak najbardziej wskazane! A wszystko to sprawia, że bawimy się jeszcze chętniej i jeszcze lepiej.

Warto wykorzystać to w firmie, organizując firmową imprezę karnawałową. Obecnie nie wszyscy mają okazję do świętowania tego niezwykłego okresu w roku, a taki event będzie szansą, by przypomnieć sobie, jak wygląda znakomita karnawałowa zabawa! Taka impreza może być także okazją do podsumowania poprzedniego roku – warto z tego skorzystać szczególnie, jeśli w firmie przyznawane są nagrody za wyniki. Wreszcie, można też przedstawić plany na najbliższy rok i lata kolejne.

Firmowa impreza karnawałowa – elegancki bal, spontaniczny event czy wyjazd?

Firmowa impreza karnawałowa może przybrać różne formy. Elegancki bal, organizowany najczęściej w przyhotelowych restauracjach czy salach bankietowych to propozycja przede wszystkim dla dużych i średnich firm. W jego trakcie można przedstawić wyniki i plany pracownikom – zachęcamy jednak, by ta część eventu była stosunkowo krótka. Taniec, zabawa i integracja powinny być kluczowym elementem każdej firmowej imprezy karnawałowej.

Mniej oficjalny event można zorganizować w wynajętym klubie czy sali przeznaczonej do organizacji przyjęć weselnych. To dobry pomysł, jeśli szukamy kompromisu pomiędzy uroczystym balem a zwykłą imprezą dla pracowników i sprawdzi się w przypadku średnich firm. Z kolei firmy, które zatrudniają 20-30 osób chętnie na miejsce karnawałowej imprezy firmowej wybierają kluby, rezerwując jedną salę czy pomieszczenie VIP.

Można także rozważyć organizację firmowej imprezy karnawałowej w formie wyjazdowej. Tutaj jednak należy wziąć pod uwagę niepewne warunki pogodowe i atrakcje w ciągu dnia na terenie obiektu, jak i poza nim. Dobrze sprawdza się w takim przypadku miejsce, które dysponuje kilkoma salami konferencyjnymi – można w nich zorganizować szkolenia (np. kompetencji miękkich) czy zabawy integracyjne. Znakomicie, jeśli miejsce to będzie oferowało uczestnikom firmowego wyjazdu fińskie sauny i gorące balie – wówczas pracownicy będą mogli spędzić czas na relaksie i świeżym powietrzu bez względu na to, czy pogoda zaserwuje nam ujemne temperatury i śnieg, czy bardziej będzie przypominała aurę jesienną.

Firmowa impreza karnawałowa z motywem przewodnim

Firmowa impreza karnawałowa z motywem przewodnim jeszcze bardziej zaangażuje pracowników. Jeśli będzie to bal lub przyjęcie na miejscu, możemy zaplanować elegancki event w stylu lat ’20, rock’n’rollową imprezę boogie night w stylu lat ’70 czy powrót do PRL-u i wczesnych lat ’90. Wyjazdowy event karnawałowy może odbyć się np. w stylu filmowym – obowiązywać mogą motywy z największych hitów filmowych w stylu Gali Oskarowej.

Karnawałowa impreza firmowa może być alternatywą dla świątecznej imprezy firmowej i pikniku na świeżym powietrzu. Warto te eventy organizować naprzemiennie, urozmaicając spotkania i zachęcając wszystkich pracowników do uczestnictwa.

Powiązane wpisy