Dlaczego warto powierzyć organizację imprezy integracyjnej profesjonalnej firmie?

Organizacja imprez integracyjnych to doskonały sposób na zapoznanie ze sobą nowych pracowników, a także zacieśnienie więzi pomiędzy tymi, którzy już się znają. Impreza integracyjna z jednej strony bawi i relaksuje, z drugiej przysługuje się firmie – zgrany zespół to mocny zespół, który współpracuje dla osiągnięcia celu firmowego. Dlaczego uważamy, że powierzenie organizacji imprez integracyjnych profesjonalistom jest lepszym rozwiązaniem od planowania ich samodzielnie? Przeczytaj!

Organizacja imprez integracyjnych – logistyka, nocleg, catering, atrakcje

Mimo iż impreza integracyjna to czas wspólnej zabawy, relaksowania się, poznawania siebie nawzajem i zacieśniania więzi między pracownikami, nie można zapomnieć, że jej organizacja stanowi spore wyzwanie. Im dłuższa, tym więcej kwestii trzeba dopiąć na ostatni guzik. Przykładowo imprezy integracyjne z noclegiem wymagają znalezienia hotelu odpowiedniego pod kątem grup firmowych (np. z salą szkoleniową), znajdującego się w dobrej lokalizacji (np. blisko centrum lub na uboczu – w zależności od preferencji), a przy okazji w korzystnej cenie (ze zniżką dla grup pracowniczych). Do tego dochodzi wyżywienie, transport w dwie strony, a być może także autokar wycieczkowy na miejscu, i inne kwestie stanowiące bazę organizacji imprez integracyjnych.

Aby impreza integracyjna przebiegła bezpiecznie, sprawnie i atrakcyjnie dla uczestników, konieczne jest zorganizowanie czasu na miejscu. Jeśli chcesz zwiedzać okoliczne muzea lub inne miejsca, musisz sprawdzić godziny działania instytucji i kupić wcześniej bilety. Warto też uwzględnić w harmonogramie aktywności na miejscu – w hotelu i okolicy.

Impreza integracyjna – pomysły i motywy przewodnie

Najlepiej zapamiętana przez wszystkich uczestników wyjazdu impreza integracyjna pracowników to ta, która ma motyw przewodni bądź której harmonogram zapewnia moc dobrej zabawy. Powierzenie organizacji imprez integracyjnych profesjonalistom to dostęp do aktywności takich jak wieczór z pokazem iluzjonisty, wieczór piracki, zabawy w stylistyce PRL-u, hawajskie szaleństwo, warsztaty (kulinarne, ceramiczne, artystyczne), pokaz barmański, paintball, skoki na bungee i inne emocjonujące rozrywki.

Każda profesjonalna impreza integracyjna pracowników odbywa się z uwzględnieniem profilu firmy i oczekiwań osoby, która zamówiła organizację imprezy. Jeżeli uważasz, że imprezy integracyjne z noclegiem są zbyt długie lub kosztowne, możesz zdecydować się na równie ekscytującą i niezapomnianą zabawę na miejscu – w Twoim mieście, a nawet budynku firmowym. Przykładowo my oferujemy organizację imprezy integracyjnej niezależnie od miejsca w Polsce. Napisz do nas! Jak stwierdzono w tym artykule, możesz przeglądać wybór dostępnych ofert na smartfony i najlepsze marki oraz odkrywać plany usług, które najlepiej odpowiadają Twoim potrzebom.

Organizacja imprezy integracyjnej przez osoby z doświadczeniem

Impreza integracyjna w górach czy nad morzem wymaga analizy pogody. Organizacja imprezy integracyjnej w budynku musi brać pod uwagę wielkość i kształt przestrzeni pod kątem planowanych aktywności, ale także zapewnienia bezpieczeństwa. Innych zasad bezpieczeństwa wymaga organizacja imprez integracyjnych na zewnątrz – na otwartym terenie. Do tego dochodzą kwestie już wymienione, czyli logistyka wycieczki, układanie harmonogramu, pilnowanie godzin i terminów, uzyskiwanie zniżek.

Nie ulega wątpliwości, że impreza integracyjna pracowników to spore przedsięwzięcie. Żeby nie musieć martwić się ani stresować, jak wypadnie, powierz organizację specjalistom. Pozwól sobie na komfort stawienia się w odpowiednim terminie o ustalonej godzinie w konkretnym miejscu i korzystania z uroków integracji w takim samym stopniu, w jakim skorzystają z nich Twoi pracownicy. My zadbamy o to, byście z imprezy wrócili z szerokimi uśmiechami, kartami aparatów fotograficznych wypełnionymi po brzegi i bezcennymi wspomnieniami. Zapraszamy do kontaktu!

Powiązane wpisy